Invitatie de participare

(publicata la data de 05.04.2019)

In atentia tuturor operatorilor economici, Asociatia pentru Dezvoltare Durabila, Educatie si Sprijin Comunitar va invita sa depuneti oferta in vederea achizitionarii de servicii organizare evenimente networking in cadrul proiectului POCU/82/3/7/106796 Priveste in viitor! POTI FI ANTREPRENOR! Finantat in cadrul România Start Up Plus prin PROGRAMUL OPERAȚIONAL CAPITAL UMAN, Axa prioritara 3.,,Locuri de muncă pentru toţi’’.

Achizitia se realizează de către Asociatia pentru Dezvoltare Durabila, Educatie si Sprijin Comunitar, CIF 32373547, Adresa Poştală: Str.Bozieni, Nr 9, Bl 830 bis, Sc2, Ap 80, Et8, Sc 2, Sector 6 Bucuresti, in calitate de Partener al proiectului.

Cod CPV: CPV 79952000-2 - Servicii pentru evenimente

Caracteristici tehnice minimale:
- Se vor desfasura 5 evenimente, cate unul in fiecare judet din regiunea S-V Oltenia
- Numarul de participanti/eveniment este de minim 34, asezarea acestora in sala facandu-se in functie de solicitarile achizitorului
- Sala de desfasurare a conferintelor trebuie sa fie echipate corespunzator
- Prestatorul trebuie sa asigure pauza de cafea si masa participantilor
Pauza de cafea va contine: cafea, ceai, apa plata/minerala, patiserie dulce si sarata.
Masa participantilor se va face in regim bufet suedez si va contine trei feluri de mancare: antreu, fel principal cu garnitura si desert.
Se vor prezenta minim 3 variante de meniuri urmand ca achizitorul sa comunice prestatorului varianta agreata.
Evenimentele se vor desfasura in lunile aprilie-mai 2019 urmand ca datele sa fie stabilite cu ofertantii castigatori.

Detalii privind proiectul gasiti pe site-ul Asociatia pentru Dezvoltare Durabila, Educatie si Sprijin Comunitar www.addesc.ro.
Valoarea totala estimata per eveniment: 4200 lei fara TVA.
Va rugam sa ne transmiteti oferta dvs. pana la data de 15.04.2018 la adresa de email apddesc@gmail.com

Date de contact:
Asociatia pentru Dezvoltare Durabila, Educatie si Sprijin Comunitar
Str. Bozieni, Nr. 9, Bl. 830 bis, Sc. 2, Ap. 80, Et. 8, Sc. 2, Sector 6, Bucuresti, in calitate de Partener al proiectului.
Tel. 0723026817
E-mail: apddesc@gmail.com

Invitatie de participare

(publicata la data de 04.01.2019)

In atentia tututror operatorilor economici, Asociatia pentru Dezvoltare Durabila, Educatie si Sprijin Comunitar, in calitate de Partener alproiectului „HOPE - Interventie comunitară integrată în Comuna Vaideeni”, solicita ofertantilor interesati sa depuna oferta de pret pentru “Achizitie mobilier birou” pana in data de 14.01.2019, ora 18 (vizualizeaza Referatul de necesitate).

Cerinte:
Birou calculator cu sertare 5 buc
Dulap depozitare documente 5 buc
Scaun ergonomic din piele ecologica 5 buc

Valoarea estimata fara TVA este:
Birou calculator: 420,17 lei/buc
Dulap depozitare: 840,34 lei/buc
Scaun ergonomic: 252,10 lei/buc.

Date de contact:
Asociatia pentru Dezvoltare Durabila, Educatie si Sprijin Comunitar
Str. Bozieni, Nr. 9, Bl. 830 bis, Sc. 2, Ap. 80, Et. 8, Sc. 2, Sector 6, Bucuresti, in calitate de Partener al proiectului.
Tel. 0723026817
E-mail: apddesc@gmail.com

Invitatie de participare

(publicata la data de 01.10.2018)

Asociatia pentru Dezvoltare Durabila, Educatie si Sprijin Comunitar va invita sa depuneti oferta in vederea achizitionarii de servicii catering in cadrul proiectului HOPE – Interventie comunitara integrata in Comuna Vaideeni (vizualizeaza anunt)

Documentatie:

1. Caiet de sarcini

2. Formulare

3. Contract de furnizare

Date de contact:
Asociatia pentru Dezvoltare Durabila, Educatie si Sprijin Comunitar
Str. Bozieni, Nr. 9, Bl. 830 bis, Sc. 2, Ap. 80, Et. 8, Sc. 2, Sector 6, Bucuresti, in calitate de Partener al proiectului.
Tel. 0723026817
E-mail: apddesc@gmail.com

Invitatie de participare

(publicata la data de 23.06.2018)

Asociatia pentru Dezvoltare Durabila, Educatie si Sprijin Comunitar va invita sa depuneti oferta in vederea achizitionarii de echipamente de tehnica IT in cadrul proiectului HOPE – Interventie comunitara integrata in Comuna Vaideeni (vizualizeaza anunt)

Documentatie:

1. Referat de necesitate

2. Strategia de contractare

3. Caiet de sarcini

4. FDA

5. Formulare

6. Contract de furnizare

Date de contact:
Asociatia pentru Dezvoltare Durabila, Educatie si Sprijin Comunitar
Str.Bozieni, Nr 9, Bl 830 bis, Sc2, Ap 80, Et8, Sc 2, Sector 6 Bucuresti, in calitate de Partener al proiectului.
Tel. 0723026817
E-mail: apddesc@gmail.com

Invitatie de participare

(publicata la data de 18.04.2018)

Asociatia pentru Dezvoltare Durabila, Educatie si Sprijin Comunitar va invita sa depuneti oferta in vederea inchirierii unui spatiu de birou in cadrul proiectului POCU/82/3/7/106796 Priveste in viitor! POTI FI ANTREPRENOR! Finantat in cadrul România Start Up Plus prin PROGRAMUL OPERAȚIONAL CAPITAL UMAN, Axa prioritara 3 ,,Locuri de muncă pentru toţi’’.
Inchirierea se realizează de către Asociatia pentru Dezvoltare Durabila, Educatie si Sprijin Comunitar, CIF 32373547, Adresa Poştală: Str.Bozieni, Nr 9, Bl 830 bis, Sc2, Ap 80, Et8, Sc 2, Sector 6 Bucuresti, in calitate de Partener al proiectului.
Cod CPV: 70310000-7 – Servicii de închiriere sau vanzare de imobile

Caracteristici tehnice minimale:

Se va inchiria 1 spatiu pentru birou local in orasul Baile Govora cu urmatoarele caracteristici tehnice minimale:
Perioada de inchiriere: pana in data de 11.06.2018
Suprafata: min. 10 mp, maxim 100 mp;
Pret maxim per mp: 75 lei TVA inclus;
Acces stradal, amplasare in zona centrala

Detalii privind proiectul gasiti pe site-ul Asociatia pentru Dezvoltare Durabila, Educatie si Sprijin Comunitar www.addesc.ro.

Valoarea totala estimata per luna/per spatiu: 3500 lei fara TVA.

Va rugam sa ne transmiteti ofertele dumneavoastra in maxim 5 zile de la data publicarii anuntului: perioada 18.04.2018-22.04.2018.

Date de contact:
Asociatia pentru Dezvoltare Durabila, Educatie si Sprijin Comunitar
Str.Bozieni, Nr 9, Bl 830 bis, Sc2, Ap 80, Et8, Sc 2, Sector 6 Bucuresti, in calitate de Partener al proiectului.
Tel. 0723026817
E-mail: apddesc@gmail.com





Vrei o finantare pentru infiintarea unei afaceri?

(publicata la data de 19.03.2018)

Noi iti oferim:

Posibilitatea de a invata sa realizezi un plan de afaceri
Finantarea cu 177.340 lei pentru a pune in practica ideea ta

Ce trebuie sa faci?

Sa completezi formularele de inscriere (Descarca aici) la curs si sa le trimiti la adresa de mail antreprenorsv@gmail.com insotite de copie CI si ultima diploma de studii. Trebuie sa participi la cursurile de formare profesionala organizate in municipiul resedinta de judet desfasurate pe o perioada de 5 zile si finalizate cu diploma recunoscuta de Ministerul Muncii si Justitiei Sociale si Ministerul Educatiei Nationale.





- Comunicat de presa (pagina 11 din "Datina - Cotidianul independent regional al Olteniei") (Vizualizati aici) - publicat la data de 07.05.2019

- Lista finala de evaluare tehnica (Vizualizati aici) - publicat la data de 09.12.2018

- Proces verbal al comisiei de evaluare a planurilor de afaceri depuse in cadrul concursului de planuri de afaceri desfasurat in cadrul proiectului "Priveste in viitor! POTI FI ANTREPRENOR! POCU/82/3/7/106796" (Vizualizati aici) - publicat la data de 09.12.2018

- Proces verbal intermediar al comisiei de evaluare a planurilor de afaceri depuse in cadrul cpncursului de planuri de afaceri desfasurat in cadrul proiectului "Priveste in viitor! POTI FI ANTREPRENOR! POCU/82/3/7/106796" (Vizualizati aici) - publicat la data de 03.12.2018

- Lista initiala de evaluare tehnica (Vizualizati aici) - publicat la data de 03.12.2018

- Lista finala de evaluare administrativa (Vizualizati aici) - publicat la data de 29.11.2018

- Lista initiala de evaluare administrativa (Vizualizati aici) - publicat la data de 27.11.2018

- Lista finala candidati admisi (Vizualizati aici) - publicat la data de 25.06.2018

- Lista finala candidati respinsi (Vizualizati aici) - publicat la data de 25.06.2018

- Lista finala de rezerve cu candidati admisi in grupul tinta al proiectului (Vizualizati aici) - publicat la data de 25.06.2018

- Lista intermediara de rezerve cu candidati selectati ca grup tinta (Vizualizati aici) - publicat la data de 19.06.2018

- Lista intermediara candidati admisi (Vizualizati aici) - publicat la data de 19.06.2018

- Lista intermediara candidati respinsi (Vizualizati aici) - publicat la data de 19.06.2018

- Lista candidati selectati ca grup tinta in luna iunie 2018 (Vizualizati aici) - publicat la data de 19.06.2018

- Proces verbal de selectie (Vizualizati aici) - publicat la data de 19.06.2018

- Lista intermediara de rezerve cu candidati selectati ca grup tinta in baza dosarelor depuse online (Vizualizati aici) - publicat la data de 11.06.2018

- Lista candidati selectati ca grup tinta in baza dosarelor depuse online in luna iunie 2018 (Vizualizati aici) - publicat la data de 11.06.2018

- Lista candidati selectati ca grup tinta in luna mai 2018 (Vizualizati aici) - publicat la data de 11.06.2018

- Lista candidati selectati ca grup tinta in baza dosarelor depuse online in luna mai 2018 (Vizualizati aici) - publicat la data de 31.05.2018

- Lista candidati selectati ca grup tinta in luna aprilie 2018 (Vizualizati aici) - publicat la data de 09.05.2018

- Lista candidati selectati ca grup tinta in baza dosarelor depuse online in luna aprilie 2018 (Vizualizati aici) - publicat la data de 30.04.2018

- Lista candidati selectati ca grup tinta in luna martie 2018 (Vizualizati aici) - publicat la data de 12.04.2018

- Lista candidati selectati ca grup tinta in baza dosarelor depuse online in luna martie 2018 (Vizualizati aici) - publicat la data de 02.04.2018

- Lista candidati selectati ca grup tinta in luna februarie 2018 (Vizualizati aici) - publicat la data de 08.03.2018

- Lista candidati selectati ca grup tinta in baza dosarelor depuse online in luna februarie 2018 (Vizualizati aici) - publicat la data de 28.02.2018

- Metodologie de selectie a grupului tinta ce va participa la programul de formare antreprenoriala. Extras informatii pentru potentialele persoane interesate sa se inscrie ca grup tinta in proiect. (Vizualizati aici) - publicata la data de 10.02.2018

- Metodologia pentru selectia planului de afaceri (Vizualizati aici)

- Addendum nr. 1 la METODOLOGIA de selectie a beneficiarilor de finantare pentru infiintarea si dezvoltarea unei afaceri subventionate in cadrul proiectului "Priveste in viitor! POTI FI ANTREPRENOR!" (publicata la data de 12.10.2018) (Vizualizati aici)

- Dosar plan afaceri (Descarcati aici)






Invitatie de participare

(publicata la data de 15.01.2018)

Asociatia pentru Dezvoltare Durabila, Educatie si Sprijin Comunitar va invita sa depuneti oferta in vederea inchirierii spatii birouri in cadrul proiectului POCU/82/3/7/106796 Priveste in viitor! POTI FI ANTREPRENOR! Finantat in cadrul România Start Up Plus prin PROGRAMUL OPERAȚIONAL CAPITAL UMAN, Axa prioritara 3 ,,Locuri de muncă pentru toţi’’.
Inchirierea se realizează de către Asociatia pentru Dezvoltare Durabila, Educatie si Sprijin Comunitar, CIF 32373547, Adresa Poştală: Str.Bozieni, Nr 9, Bl 830 bis, Sc2, Ap 80, Et8, Sc 2, Sector 6 Bucuresti, in calitate de Partener al proiectului.
Cod CPV: 70310000-7 – Servicii de închiriere sau vanzare de imobile

Caracteristici tehnice minimale:

Se vor inchiria 4 spatii pentru birouri locale in orase din judetele Mehedinti, Gorj, Valcea, cu urmatoarele caracteristici tehnice minimale:
Perioada de inchiriere: 4 luni, 12.02.2018 – 11.06.2018

Suprafata: min. 10 mp, maxim 100 mp;
Pret maxim per mp: 75 lei TVA inclus;
Acces stradal, amplasare in zona centrala

Detalii privind proiectul gasiti pe site-ul Asociatia pentru Dezvoltare Durabila, Educatie si Sprijin Comunitar www.addesc.ro.

Valoarea totala estimata per luna/per spatiu: 3500 lei fara TVA.

Va rugam sa ne transmiteti ofertele dumneavoastra in perioadele:
- 15.01.2018-30.01.2018 pentru localitatea Drobeta-Turnu Severin
- 15.01.2018-05.02.2018 pentru localitatile Baile Govora si Ramnicu Valcea
- 15.01.2018-07.02.2018 pentru localitatea Targu Jiu

Date de contact:
Asociatia pentru Dezvoltare Durabila, Educatie si Sprijin Comunitar
Str.Bozieni, Nr 9, Bl 830 bis, Sc2, Ap 80, Et8, Sc 2, Sector 6 Bucuresti, in calitate de Partener al proiectului.
Tel. 0723026817
E-mail: apddesc@gmail.com




Sondaj "ANALIZA LOCALA ANTREPRENORIAT REGIUNEA SUD Vest Oltenia"

Prezentul chestionar se adreseaza persoanelor cu domiciliul in Regiunea de Dezvoltare Sud Vest Oltenia(judetele Gorj, Dolj, Mehedinti, Olt, Valcea) in vederea identificarii interesului pentru deschiderea unei afaceri proprii si nevoilor specifice fiecarei persoane pentru deschiderea unei afaceri.

Datele ce vor fi culese vor fi utilizate intr-o analiza preliminara privind specificitatile regasite la nivelul Regiunii Sud Vest Oltenia in vederea elaborarii si implementarii unui proiect finantat din fonduri europene prin intermediul POCU privind dezvoltarea de afaceri in mediul urban de catre cetatenii acestei regiuni de dezvoltare.

Completeaza chestionarul




Arhiva

Alte informatii

Pentru informaţii detaliate despre celelalte programe cofinanţate de Uniunea Europeană, vă invităm să vizitaţi www.fonduri-ue.ro

Contact

Str. Bozieni Nr. 9
Bl. 830 bis, Sc. 2
Et. 8, Ap. 80
Sector 6, Bucuresti


Conţinutul acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu poziţia oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României